"Kristus är uppstånden" Claes Eriksson Serafeia Mangou Arne Lundbäck

Bibelsamtal

Vi möts för att läsa ett kapitel ur Matteusevangeliet och delar våra tankar och funderingar med varandra.

Promenadgrupp

Välkommen med ut i friska luften och till vår promenadgrupp. Start Missionskyrkan, Skeppsbrogatan 29. Torsdagar kl 10. Efteråt enkelt fika tillsammans. Öppen grupp, gratis, bara att dyka upp!

Gudstjänst

"Påskens vittnen" Claes Eriksson Åsa Fredby Nathalie Caron-Elfgren Aston Andersson   Ca 12.45 Församlingsmöte + samtal om Diakoni i församlingens liv.

"Den gode herden" Claes Eriksson Linda Eriksson Ewa Grahn-Rosell Arne Lundbäck

Bibelsamtal

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!