Ny termin för tonår, även nya tider!

Denna text publicerades första gången den 31 augusti, 2016. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Nya tider för tonår i höst !

Tonår
Tonår är för dig som är mellan 13år och uppåt, vi träffas fredagar och umgås,leker,spelar och lär oss om vem Jesus är.
I höst kommer vi köra två pass kan man säga. Det första kommer börja kl 19 och sluta kl 21. Under den tiden så kommer det vara planerad aktivitet som vi ledare håller i.
Från kl 21-24 kommer vi ha kyrkan öppen för alla som vill ha någonstans att hänga och umgås en fredagskväll.
Det kommer finnas liten lätt kiosk där man kan köpa dricka, godis och kanske chips.
Det kommer finnas spel,filmer,och folk att prata med!

Så alltså…
Planerad Tonårsaktivitet 19-21

Öppen Kyrka med häng 21-24

Känner du att det är nått du undrar så hör gärna av dig till mig, så ska jag berätta mer.

Ta med dig dina vänner och kom och häng med oss !

// Ungdomsledaren.

Christoffer Söderqvist