Påsken i Equmeniakyrkan

Denna text publicerades första gången den 27 februari, 2021. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Påsk

Långfredag

Öppen kyrka kl. 12 – 13

Välkommen till kyrkan för bön, samtal, ljuständning. Värdar ser till att det inte blir fler än 8 personer. Självklart stannar man hemma om man inte är helt frisk.

Påskdagen

Uppståndelsegudstjänst via Zoom kl. 11

Medverkande: Samuel Wångehag, Fredrik Gustavsson m.fl.,

För att delta med dator, surfplatta eller mobiltelefon använder du länken

Instruktioner för hur du gör för att komma igång med zoom finns om du följer denna länk (klicka på den röda texten så kommer du till instruktionerna)

Om något inte fungerar kontaktar du Fredrik Gustavsson 070-211 00 39.

Du kan börja ansluta ca kl. 10.30.

Öppen kyrka kl. 13 – 14

Påskvandring i parken från kl. 13 och framåt

Ta del av påskens glada uppståndelsebudskap genom att en vandring i Equmeniakyrkans park. Stationer med bibelord och böner finns längs vägen.