Equmeniakyrkan Söderhamn

Veteranbilar och pensionärer på Källvik. En härlig årlig tradition och samarbete mellan Hälsinglands Fordonshistoriker och Equmeniakyrkan Söderhamn. Fordonshistorikerchaufförerna hämtar upp från många av äldreboendena runt om i kommunen och tar med de äldre och en del personal ut till vackra Källvik i Söderhamns skärgård. ???????

Denna text publicerades första gången den 26 juni, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Equmeniakyrkan Söderhamn shared a post.
??? + ??? = ?. Stort tack Hälsinglands Fordonshistoriker för en härlig kväll på Källvik och för hur ni förgyllde tillvaron för så många goa pensionärer på så många av äldreboendena runt om i stan!