HITTA TILL OSS

826 31 Söderhamn

Huvudentré: Norrtullsgatan 18
Sidoentré: Västra Parkgatan 3

Tåg: Till Söderhamn C (Resecentrum), därifrån 1,5 km till fots, med cykel eller byte till buss

Buss: X-trafik buss linje 1, 64 eller 100 från Resecentrum till hållplats Söderhamn Källgatan; buss linje 3 från Järnbron till hållplats Söderhamn Norrtullskolan.

Taxi och färdtjänst: Uppge adressen Norrtullsgatan 18.

Bil, cykel, till fots: Equmeniakyrkan ligger i Söderhamns centrum, ett stenkast från stadsparken och mitt emot Norrtullskolan, längs Norrtullsgatan som går parallellt med Kungsgatan och Köpmangatan. Möjlighet till parkering finns längs Norrtullsgatan eller i parkeringsplatsen vid hörnet Västra Parkgatan (sidan av kyrkan). Var observant på att V Parkg är enkelriktad!

Hitta till Källvik

Källvik
Utviksvägen 902
82691 Söderhamn

Vattenvägen: Via Söderhamnsfjärden.

Taxi och färdtjänst: Uppge adressen Utviksvägen 902.

Buss: X-trafik buss linje 62 (anropsbeställs senast 2 timmar före avresa på 0771-49 79 39)

Bil eller cykel: Källvik ligger precis vid Utviksvägen, ca 8 km från Söderhamns centrum. Om du kommer från Söderhamn, åk över Forsbackabron och sväng höger mot Utvik. Vägen har många kurvor och skymda avfarter. Kör uppmärksamt och varsamt!