Equmeniakyrkan Söderhamn

”I min Faders hus finns många rum,” säger Jesus själv. Och vi brukar säga det ibland också om alla skrymslen och vrår här i Equmeniakyrkan. Vissa dagar används också alla utrymmen samtidigt. Varannan onsdag t ex samlas daglediga till öppet hus med intressegrupper och då möts flera olika grupper samtidigt till fika, till andakt, men också till att sticka till Lettland, lyssna på Nickes väl valda och inspirerande musiklyssningsprogram, eller varför inte läsa och diskutera tillsammans med Guns bokgrupp… Varmt välkommen till Öppet hus, varannan onsdag kl. 13:30.

Denna text publicerades första gången den 23 oktober, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.