Equmeniakyrkan Söderhamn

PÅSKSÖNDAG kl. 14.00 är du inbjuden till en enkel utomhusnattvardsstund (drop-in eller drive-in) i kyrkans trädgård eller längs Västra Parkgatan. Om du vill stanna i bilen, parkera längs Västra Parkgatan på samma sida som kyrkan och ge dig till känna så blir du betjänad i bilen (tänk på att det är enkelriktat). Kom annars runt hörnet och ta del av korsvandringen och en helig nattvardsstund på uppståndelsens söndag. Följ anvisningar vad gäller avstånd och eventuellt maxantal (högst 50 samtidigt), och om du inte är helt frisk håller du dig självklart i vanlig corona-ordning hemma.

Denna text publicerades första gången den 11 april, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Läs mer på Facebook >>