Equmeniakyrkan Söderhamn

Efter (om än välbehövligt) ☔️ kommer ☀️ och vi hoppas på en solig förmiddagsstund imorgon. Imorgon kl. 11 samlas vi (högst 50 deltagare) med social distansering till enkel nattvardsandakt i kyrkans trädgård. (Möjlighet att ta nattvard i bilen som drive-in finns också. Parkera i så fall längs V Parkg på markerade platser och ge dig till känna så blir du betjänad.) Medtag gärna också något att sitta på och egen fika-/kaffekorg. Väl mött till en fin stund denna heliga trefaldighets dag!

Denna text publicerades första gången den 6 juni, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.