Equmeniakyrkan Söderhamn

Imorse kunde vi i vardagsbibelskolan ”Bibel, bön och bröd” njuta av en stund utomhus i solen i kyrkans trädgård. Ikväll samlas sommarbibelskolan ”En djupdykning i Bibeln” på distans från lite olika hörn i landet, många olika slags människor i många olika sammanhang som förenas av en längtan att bättre kunna förstå Bibeln och inte rädas de ärliga frågorna. Har du själv någonting som du upptäckt eller tappat hakan inför liksom killen på bilden vad gäller Bibeln?

Denna text publicerades första gången den 11 juni, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.