Equmeniakyrkan Söderhamn

Frälsning. Euforisk tyngdlöshet, hallelujarop, förlåtelse, renhet, eller ett utnött ord som förlorat sin innebörd, eller rent av blivit betingat och belastat med något som bara känns tungt, kravfyllt och jobbigt? Imorgon tittar vi lite närmre på frälsningen. Kom med, allt kanske inte är som du tror eller som det sagts dig. Gudstjänst söndag kl. 11 i Equmeniakyrkan.

Denna text publicerades första gången den 7 november, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.