Equmeniakyrkan Söderhamn

Att fira Zoomgudstjänst är lite som att duka upp en cirkel med stolar där vi inte bara stirrar varann i nacken utan vänder oss både till Gud och till varandra. Nu på söndag är det Jörn Delvert och Maj Mosell som leder oss, men vi kan alla vara delaktiga. Nu på söndag kl. 11 alltså åter dags för Zoomgudstjänst framför datorn, paddan eller i mobilen. Det går också bra att ringa in och vara med på det sättet från vilken telefon som helst. Välkommen!

Denna text publicerades första gången den 28 januari, 2021. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.