Equmeniakyrkan Söderhamn

Mycket som händer nu på söndag på Bönsöndagen. 3 alternativ, välj 1 eller alla! Kl. 11.00 Zoomgudstjänst tillsammans med Erik Lennestål, David Arwe, Kerstin & Sverker Åkered (detaljer på en av bilderna). Från ca 12.30 nattvardsandakter (max 8/pass) i kyrkans trädgård, ev kö längs V Parkg, följ instruktioner från mötesvärdar. Kl. 19.00 Öppen kyrka för bön, stillhet och egen andakt (max 8 i kyrksalen samtidigt), ev kö längs Norrtullsgatan med avstånd, följ instruktioner från mötesvärdar. Varmt välkommen!