Equmeniakyrkan Söderhamn

Fira in pingstdagen tillsammans med oss i Equmeniakyrkan Söderhamn!!! I dagens gudstjänst medverkar Eddy Isaksson, Simon Backelin och Hampus Bergström från Söderhamns kulturskola samt Sofia Backelin. Kerstin och Sverker Åkered leder oss genom pingstpsalmerna. Och pastor Erik delar från sina barns absoluta favoritbok inför och tillsammans med ett färgglatt gäng gosedjur – och vi får fundera tillsammans om pingstens centrala budskap. En händelserik och spännande förmiddagsstund med andra ord! Välkommen att haka på! Det vore inte detsamma utan dig!