Bön för Ukraina

På onsdag klockan 18.00 i S:ta Ragnhilds kyrka har man möjlighet att vara med och be för Ukraina. Alla är välkomna!

Världsböndagen

Ekumenisk gudstjänst i S:ta Ragnhilds kyrka klockan 18.00. Se mer information på Svenska kyrkans hemsida.

Ekumenisk bönevecka

Ekumenisk bönevecka - Taizémässa Tema: "Bli kvar i mig, så blir jag kvar i er" (Joh 15:4)  Taizémässa i St. Ragnhildskyrka.

Ekumenisk bönevecka

Ekumenisk bönevecka Tema: "Bli kvar i mig, så blir jag kvar i er" (Joh 15:4) Bönesamling i St. Ragnhilds kyrka. Klicka här om du vill vara med i bönestunden.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!