SagOsång-orientering

Välkommen på SagOsång-orientering!

Alla som vill, (riktar sig främst till barn 3-8 år och deras vuxna), går en kort orienteringsrunda (barnvagnsvänlig) och letar efter ledtrådar, sjunger sånger, ramsor, får höra berättelser och så hittar vi små skatter. Efteråt fikar vi i Skårekyrkan.

SagOsång-orienteringen kan du gå även med mycket små barn, för att få träffa andra vuxna.

Anmäl dig gärna innan till anmalan@skarekyrkan.se, men det går bra att komma ändå. Ange eventuella kostpreferenser.

I kyrkan finns skötbord och behöver du värma mat finns mikro att tillgå. Stora utrymmen för barnen att springa runt på. Fikat som du kan ge en frivillig gåva för består av smörgås, frukt, lättdryck samt kaffe och te.

Du och ditt barn får gärna betala medlemsavgift till Equmenia Skårekyrkan som driver vårt barn- och ungdomsarbete. Det gör att du och ditt barn är försäkrade medan verksamheten pågår samt att det gör att vi kan fortsätta bedriva denna verksamhet. Detta är inget måste, men en rekommendation.

Det finns för närvarande inga kommande händelser i kalendern.