Tack alla för en fantastisk kväll på "Öppen Kyrka" på Tre Björkar!

Observera

Denna text publicerades första gången den 3 september, 2015. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Öppen kyrka
Vilken kväll! Det sprudlar av intryck. Trevligt att vi fick tillfälle att önska så många nyanlända personer välkomna till Smålandsstenar! Och tack alla som skänkt kläder och andra nödvändigheter. Ett flertal personer med stort engagemang presenterade sig under kvällen. En mycket god och positivt smittande stämning som bådar gott. Tillsammans vill vi hjälpas åt för att alla skall få känna sig välkomna till Smålandsstenar!
Öppen kyrka
Hur utvecklar vi vår redan påbörjade verksamhet? Vi träffas i Missionskyrkan på söndag kväll 6/9 kl 18.00 för att diskutera hur vi går vidare. Viktigt att just du kommer med!