Café G kommer tillbaka igen

Café G

Under vårterminen kommer vi att ha café för ungdomar som bor i Smålandsstenar med omnejd. Det kommer vara fyra lördagskvällar med start den 3 februari, sedan den 2 mars, 6 april och 4 maj. Cafè G kommer att vara öppet från klockan 19.00 på kvällen.

Vi är nästan 30 vuxna som hjälps åt att finnas i kyrkan och ordna med fika och skapa trivsel. Vi kommer att vara i cafélokalen i bottenvåningen och i scoutstugan, där man kan spela pingis och det blir andakt i kyrksalen.

Vi vore tacksamma om ni ville be för dessa kvällar. Är det någon som vill baka något tar vi tacksamt emot det. Vill någon vara med och hjälpa till på annat sätt så är ni välkomna. Hör av er till Carolina på tel 076 7978 050 eller Ammi på tel 070 53 61 361.

Cafe G är öppet för ungdomar från 13år och uppåt.

Varmt välkomna!