Tiden går fort och nu är det snart Första Advent igen. Då vore det trevligt att ha med just Dig i Adventskören. Vi övar 10:e november kl 19.00 i Equmeniakyrkan och 18:e november kl 18.30 i Svenska Kyrkan.
Sen framför vi sångerna dels under Adventslördagen den 29:e november kl 16.00 på Torget när granen tänds. Vårt andra framträdande blir på Gudstjänsten under söndagen kl 10.00 i Equmeniakyrkan.
Vi kommer att sjunga följande sånger:
- Tänd ett ljus och låt det brinna
- Bered en väg för Herran
- Jul, jul, strålande jul
- Pryd Ditt hus för juletiden
- Go tell it on the mountain
- Det susar genom livets strid
- Gå Sion din konung att möta
- Dagen är kommen
Varmt välkomna att vara med!