månadsgivare
Månadsgivare bilder

Tack för din regelbundna gåva

Genom att bli månadsgivare stödjer du Equmeniakyrkans arbete i Sverige och i andra länder varje månad. Det gör att vi kan arbeta långsiktigt och ansvarsfullt. Att vara månadsgivare är ett enkelt sätt att ge som också minskar de administrativa kostnaderna.

Som månadsgivare ser du till att vi kan:

• Stödja arbetet i din lokala församling
  • Utbilda fler pastorer och diakoner
  • Utveckla verksamheten för barn och unga i Equmenia
  • Missionera i Sverige och internationellt
  • Stödja internationella projekt tillsammans med våra samarbetskyrkor och lokala organisationer

Tack för din regelbundna gåva

Som månadsgivare ser du till att vi kan:

• Stödja arbetet i din lokala församling
  • Utbilda fler pastorer och diakoner
  • Utveckla verksamheten för barn och unga i Equmenia
  • Missionera i Sverige och internationellt

Bli månadsgivare

Att bli månadsgivare är ett av de mest effektiva sätten att skänka återkommande gåvor till Equmeniakyrkan och din lokala församling. Som månadsgivare ger du en valfri gåva varje månad via autogiro så länge du vill och kan.

Det är enkelt att bli månadsgivare

Allt du behöver göra är att fylla i formuläret och signera med ditt BankID.

Har du inte BankID?

Då kan du ladda ner blanketten här och skicka in med posten.

Är du redan månadsgivare?

Stort tack till dig som redan stödjer Equmeniakyrkans gemensamma arbete i Sverige och i andra länder varje månad. Det gör att vi kan arbeta ansvarsfullt och långsiktigt. Har du möjlighet att höja ditt månadsbelopp så kan vi göra ett ännu bättre arbete.

Material till församlingar

Här kan du ladda ner bilder till skärmar och en kort film att visa.

”Du behövs. Tillsammans med andra månadsgivare blir du en viktig del i arbetet att stödja och utveckla arbete för barn och vuxna både i Sverige och internationellt.”

Lasse Svensson, kyrkoledare

Kontakt

Har du frågor, eller vill du avsluta ditt månadsgivande så är du välkommen att kontakta Inger Ågren.

Inger Ågren

Insamlingshandläggare

inger.agren@equmeniakyrkan.se

90 konto

Equmeniakyrkan har ett 90-konto för att det ska vara tryggt att ge pengar till oss. Alla 90-konton granskas av Svensk Insamlingskontroll, som ställer krav på att minst 75 procent av intäkterna går till ändamålet.