Hemavanmötet 2025

30 juli-3 augusti 2025

Hemavanmötet är en mötesplats med tre ledord: Bibeln, fjället och mötet.

Vi möts i vackra Hemavan – mitt i Västerbottens fantastiska fjällvärld! Här blir det möten morgon och kväll i stora tältet och vandringar och andra aktiviteter på fjället under dagarna. En skön kombination av fördjupning, rekreation och gemenskap.

Vandring på fjället - Hemavanmötet

Praktisk info

Boende

Var och en ordnar med eget boende – finns många olika möjligheter i Hemavan.  Här finns några förslag till boenden:

Anmälan och kostnad

Ingen anmälan behövs för att delta i Hemavanmötet. Boka ett boende så ses vi i mötestältet och på fjället!

Hemavanmötet tar inte ut någon avgift utan konferensen finansieras genom frivilliga kollekter. Vi får tillsammans vara med och bära omkostnaderna. Vill du redan nu stödja konferensen – Swisha till 900 32 86, eller BG 900-3286 – märk Hemavanmötet.

Turistinformation

Besök gärna turistinformationen för Hemavan Tärnaby >

Tältet

Tältet, som är centrum för konferensen, kommer att stå vid Centrumhuset: Centrumvägen 1, 920 66 Hemavan

Hemavan Fjällstation

Fjällstigen 2, 920 66 Hemavan
hemavanfjallstation.se >

Kontakt

Har du frågor är du välkommen att kontakta André Jakobsson, regional kyrkoledare region Nord.

André Jakobsson, regional kyrkoledare Region Nord

André Jakobsson

Regional kyrkoledare, Region Nord

andre.jakobsson@equmeniakyrkan.se

Arrangörer

Konferensen anordnas av Equmeniakyrkan, tillsammans med de lokala kyrkorna på orten och Studieförbundet Bilda.

equmeniakyrkan, hemavan fjällstation. svenska kyrkan, bilda