Apg29 Northern Lights

Denna text publicerades första gången den 6 oktober, 2015. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Apg29Äntligen kommer Apg29 att ha en Sverigeskola igen och den här gången blir den i Vännäs! Temat är Northern Lights och från basen i Vännäs kommer deltagarna att besöka församlingarna i vår region och Vasa (Finland) för att utmana och växa tillsammans med oss.Apg29

Deltagarna är från hela världen och vi räknar med ungdomar från Chile, Mexiko, Kina, Indien, Pakistan och ev. Tanzania. Skolan kommer att vara engelskspråkig och görs i samarbete mellan Equmeniakyrkan och indiska Hindustani Covenant Church.

Apg29-skolan pågår mellan februari och april. Är du intresserad av att följa med eller har några vänner eller bekanta som skulle vilja fara, gå in på hemsidan för anmälan och mer information.

Anmälan senast 15 oktober 2015