Byte av e-post

Alla nationellt och regionalt anställda på Equmeniakyrkan har bytt epostadress. I samband med bytet kan post försvinna. Får du inte svar, ber vi dig därför att mejla igen.

Denna text publicerades första gången den 18 september, 2013. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Alla nationellt och regionalt anställda på Equmeniakyrkan har bytt epostadress. Post till den tidigare adressen @gemensamframtid.se kommer fortfarande fram men du kan underlätta vårt arbete genom att mejla till oss på våra nya adresser fornamn.efternamn@equmeniakyrkan.se. I samband med bytet kan post försvinna. Får du inte svar, ber vi dig därför att mejla igen.