Dag för ungdomsanställda den 4 april

Denna text publicerades första gången den 16 februari, 2017. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

den 4 april våren ses vi en dag någonstans i regionen. Tanken med vårens träff är att få mötas i en lokal församling/förening där de får möjlighet att berätta om sitt arbete och vi alla tillsammans får utmanas och fundera kring vår egen verksamhet. Vårens träff är tisdagen den 4 mars. Info om plats kommer senare!

Under dagen bjuder Equmenia Mitt på fika och lunch, men resan står din församling för.

Du anmäler dig till dagen genom att skicka ett mail till Maria Melin. Vi behöver din anmälan senast en vecka innan.

Mer information hittar du i vårkalender som du hittar här.