Dags att hitta en lägergård?

Vintern står för dörren och en sommar med ljumna kvällar känns långt bort. Ändå börjar nu planeringen inför nästa års läger, församlingshelger och andra aktiviteter på många håll i vår region.

Denna text publicerades första gången den 2 december, 2013. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Vikarbygården, Lägergård Region  Mitt

Är du och din församling på jakt efter en fin plats att vara på? I Region Mitt finns fyra lägergårdar och fyra församlingsägda gårdar. Gårdarna har alla sin personlighet och karaktär som är grundad i naturen omkring.

Läs mer om Region Mitts lägergårdar och den vackra naturen runt om här.