Delta digitalt på ”Våld i Nära relationer – och församlingen”

Detta är en konferensdag på temat Våld i Nära relationer – och församlingen. Konferensen hålls på Enskilda Högskolan och arrangeras i samarbete med Globala Målen för hållbar utveckling och Equmeniakyrkan. Det finns också möjlighet att delta digitalt!

Denna text publicerades första gången den 13 oktober, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Våld i nära relationer

Detta är en konferensdag på temat Våld i Nära relationer – och församlingen. Konferensen hålls på Enskilda Högskolan och arrangeras i samarbete med Globala Målen för hållbar utveckling och Equmeniakyrkan. Det går lika bra att delta digitalt!

Mer info här: equmeniakyrkan.se/kalender/vald-i-nara-relationer-och-forsamlingen

Anmälan: Senast 2 november till Anna-Carin Persson Stenbeck på anna-carin.p.stenbeck@equmeniakyrkan.se

Välkomna!