Ekumeniska nätverksdagar: för flykting- och integrationsfrågor

26-27 april är det dags för årets Ekumeniska nätverksdagar och
sista anmälan är 6 april
. Alla som är intresserade är välkomna!

Denna text publicerades första gången den 3 april, 2017. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

26-27 april är det dags för årets Ekumeniska nätverksdagar i Immanuelskyrkan i Stockholm. Dagarna genomförs i samverkan med Stockholms stift, studieförbunden Bilda och Sensus och är öppna för alla som är intresserade. Program för dagarna, anmälan och boende hittar du i evenemangetSista anmälningsdag är 6 april och ska du boka boende via oss bör du göra det innan 15 mars, sedan släpps rummen till allmänheten.

För frågor och mer info kontakta:  Nina Lind,  Svenska kyrkan nina.lind@svenskakyrkan.se, Inga Johansson, Equmeniakyrkan, inga.johansson@equmeniakyrkan.se ,  Ellen Skånberg, Sensus, ellen.skanberg@sensus.se   och George  Joseph gjoseph@caritas.se