Handledning – Att växa musikaliskt i digitala tider

Sång och gitarr

Ansökningstid till 31 mars 2022

Du som aktiv ledare inom församlingens musikliv erbjuds nu möjlighet att boka tid för digital handledning, personlig eller gemensamt med andra. Vi lyssnar in dina behov, skräddarsyr ett upplägg och sammanför dig med lämplig instruktör/pedagog.

Vi erbjuder ämnen med stor bredd som arrangering, barnkör, dirigering, gospel, leda lovsång i olika genre, grunder i notskrivningsprogram, konsten att planka låtar, komposition, orgelspel, repertoar, röstvård, sång och rytmik med små barn, ungdomskör, vuxenkör och äldre röster/ anti-aging.

Bland handledarna finns namn som Anna Birgersson, Carin Åkesson, Jacob Wessbo, Jeanette Alfredsson, Kersti Esselwall-Smårs, Kristina Åkesson, Marie Rindborg, Martin Åsander, Ulrika Henkelman och Anna-Maria Toftgård.

Ett handledningstillfälle pågår 45 minuter och du erbjuds handledning vid högst fem tillfällen.

KOSTNAD – din reducerade avgift för handledning är endast 100 kronor per 45 minuter. Återstående kostnader täcks av Sångarförbundet och Equmeniakyrkans Musikstipendiefonden.

Maila sangarforbundet@equmeniakyrkan.se för mer info och bokning. Ta chansen att inspireras och utvecklas i ditt musicerande!