Hjärtats bön

Denna text publicerades första gången den 22 maj, 2014. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Missionsförsamlingen och Ungdom med Uppgift i Vilhelmina inbjuder i sommar till seminarier och fördjupning kring bön. De skriver så här:

Vilhemina_2014_helKom till vackra Vilhelmina i sommar för ett tvåveckorsseminarium där vi tillsammans får möta Gud i bön som aldrig förr! Under dessa två veckor kommer vi att upptäcka vår inre människas djupa centrum där universums Skapare tar sin boning, lära oss hur vi lever från detta centrum i ständig gemenskap med Gud, och förändra vår värld och framtid genom den gränslösa kraft Gud har gett oss i bönen. Vi kommer även att ha mycket kul för hela familjen på Vilhelmina Missionskyrkas sommargård vid Volgsjöns badvik!

Låter det spännande? Läs vidare!