Medarbetardag i Söderhamn 11 april

Denna text publicerades första gången den 25 januari, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Medarbetardag i Söderhamn 11 april

Den 11 april inbjuder medarbetarstyrelsen i Region Mitt Equmenia och Equmeniakyrkan till en medarbetardag i Söderhamn kring sången och musiken i gudstjänsten, samt årsmöte för medarbetarförbundet.

Samlingen är i Equmeniakyrkan i Söderhamn och medverkande under dagen är Lena Wohlfeil, Per Westblom och Erik Lennestål. Lena arbetar i det nationella med sången och musiken i vårt samfund, Per är pastor i Sollentuna och tidigare musikansvarig inom Baptistsamfundet och Erik, som är lokal pastor i Söderhamn, har ett förflutet i Australien och Hillsong. Det kan bli en intressant dag med stor bredd.

Programmet är som följer:
10.00 Ankomstfika med inledande andakt
10.30-12.00 Pass ett.
12.00 – 13.00 Lunch och gemenskap
13.00 – 14.30 Pass två
14.30 Fika
15.00 – 16.00 Årsmöte för Mas och avslutning

Kostnaden för dagen är 250:- inkl. fika och mat. Betalning kan ske i förväg på Nordea 38 09 53-0 och glöm då inte ange vem som avgiften avser. Eller så kan du betala med kort på plats när vi ses. O.B.S! Vi tar inga kontanter.
Anmälan skall göras senast 28 mars på denna =>länk.