Teologidag om mission i Södertälje

Den 4 februari håller Equmeniakyrkan den andra av tre planerade teologidagar. Senast handlade det om försoning i Göteborg. Den 4 februari är det en öppen dag om mission och missionssyn i i Equmeniakyrkan. Dagen är gratis och öppen för alla, varmt välkomna till Södertälje baptistkyrka för att lyssna till intressanta talare och delta i samtal.

Denna text publicerades första gången den 3 februari, 2014. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.