Tjustkonferensen 2020 – Västervik

För tredje året i rad arrangeras Tjustkonferensen den 13-15 mars i Marieborgskyrkan Västervik, som är en konferens med fokus på den kristna församlingen och dess kallelse och uppdrag.

Denna text publicerades första gången den 6 februari, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Kvinna i solnedgång med lyfta händer

Helgen arrangeras av Marieborgskyrkan och Pingstkyrkan i Västervik samt Hagakyrkan i Gamleby och Pingstförsamlingen i Överum i samarbete med Bilda. Under dagarna finns förutom seminarier och gudstjänster också barnaktiviteter och fokus på ungdomar med hjälp av UMU.

Mer info finns på Marieborgskyrkans hemsida där du också hittar anmälningslänk. Programfolder finns uppladdad här nedan. Varmt välkomna!