Tjuvstart på Styrsö

Denna text publicerades första gången den 24 augusti, 2010. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

I morgon, onsdag, skall jag göra mitt första församlingsbesök som processansvarig. Fast det är lite fusk för när jag fick inbjudan till Styrsö var jag inte påtänkt i denna roll ännu – därav detta med tjuvstart.
Men det blir GF, en del egna erfarenheter från S:t Jakobs kyrka och troligen en hel del annat också. Välkommen till kyrkbygget på Styrsö i morgon kl 19 så får du se!

Protokoll i första utkast klart och i morgon skall ”highlights” skapas för publikation på hemsida. Tänkte också fixa en publik kalender för GF i morgon. Håll utkik!

/Lasse