Förnya & Fördjupa 2019

Under 2019 återkommer Förnya & Fördjupa i region väst med gudstjänster, föredrag, seminarier och samtal kring aktuella och viktiga ämne för både vårt samhälle och våra församlingar. Det blir två konferensdagar med intressanta tema och talare.

Denna text publicerades första gången den 12 mars, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Under 2019 återkommer Förnya & Fördjupa i region väst med gudstjänster, föredrag, seminarier och samtal kring aktuella och viktiga ämne för både vårt samhälle och våra församlingar. Det blir två konferensdagar med intressanta tema och talare.

Den 6 april i Equmeniakyrkan Storsjöstrand – Guds stora berättelse i Bibeln och i vår tid. Den 9 november i Equmeniakyrkan Fiskebäck – Att dela Guds stora berättelse i vår tid

Varmt välkommen till inspirerande dagar!

Mer information i foldern: Förnya och fördjupa

Här finns dagsprogram för konferensdagen 6 april på Storsjöstrand: Program