KONFAS – nu kör vi!

Denna text publicerades första gången den 3 mars, 2015. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

IMG_6074 En historisk dag i RegionSyd! Material om KONFAS, konfirmations-sats på lokal- och regionalplan, med helhetstänk packas och skickas. Vi erbjuder läsning i egen församling och tre stora regionala samlingar under året. Och – det finns mer…! Efter konfirmationsåret fortsätter vi ytterliga 3 år at samlas tre gånge under året på regionplan för djupdykning i den kristna tron: gemenskap, utveckling, utmaning!IMG_6075Vi vil att RegionSyds unga skall få lära känna Gud och säga ja till Jesus och leva den kristna tron.

Läs mer:Brev till församlingarna i RegionSyd 2015