Medarbetardygn på Sjöviksgården

Välkommen till medarbetardagar den 17-18 april på Sjöviksgården. Temat är Liv i gemenskap och handlar om vad det innebär att vara ett i Kristus och en kyrka för alla. Dagarna riktar sig till alla medarbetare som arbetar i församlingar och föreningar i region väst.Vi ser framemot avkopplande dagar med spännande föredrag av Magnus Malm och Liselotte j Andersson, intressanta case, viktiga samtal, god mat och skön gemenskap med Jesus Kristus i centrum!

Denna text publicerades första gången den 13 februari, 2018. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Anmäl dig här

senast 8 april 2018