Equmeniakyrkan Rapport från styrelsens novembersammanträde Publicerat 2010-11-22 Nu ligger Per Rydwiks rapport från GF-styrelsens novembersammanträde. Läs det här >. Rapporter från tidigare styrelsesammanträdet ligger under Styrelse-sidan. Läs vidare
Equmeniakyrkan Översiktlig sammanställning av remissvar Publicerat 2010-11-18 Presenterad vid ”Gemensam överläggning”, 13 nov 2010, Överås, Göteborg Vid en genomläsning slås man av vilket omfattande arbete som har... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna En bra dag på THS! Publicerat 2010-11-17 Det är verkligen roligt just nu för nu står dom bra dagarna som spön i backen - igår var... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna En bra dag på THS! Publicerat 2010-11-17 Det är verkligen roligt just nu för nu står dom bra dagarna som spön i backen - igår var... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna En bra dag i GBG! Publicerat 2010-11-13 Under dagen idag möttes fem styrelsen till gemensamma överläggningar på Överås i Göteborg. Fokus var GF och processen och... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna En bra dag i GBG! Publicerat 2010-11-13 Under dagen idag möttes fem styrelsen till gemensamma överläggningar på Överås i Göteborg. Fokus var GF och processen och... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna Vill du läsa hela remissvar? Publicerat 2010-11-12 Information är svårt. Man kan aldrig informera för mycket och aldrig kan man vara nog tydlig. I processen fram... Läs vidare
Equmeniakyrkan Hur har församlingar svarat på remissen? Publicerat 2010-11-12 Många församlingar lämnade svar på remissen på hemsidan. Vi har samlat svaren i ett excell-dokument som du kan ladda... Läs vidare
Equmeniakyrkan Valberedningen jobbar och väntar med spänning Publicerat 2010-11-12 Sant är ju att Kyrkan är Kristi kropp, att Jesus Kristus är Kyrkans Herre. Sant är också att Kyrkan... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna Nu börjar vi redigera! Publicerat 2010-11-10 Idag har vi haft ytterligare en samling med remissvarsgruppen. Första timman gick åt till att göra klart presentationen av... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna Nu börjar vi redigera! Publicerat 2010-11-10 Idag har vi haft ytterligare en samling med remissvarsgruppen. Första timman gick åt till att göra klart presentationen av... Läs vidare
Skrivet av kyrkoledarna Valberedningen – en bra gäng! Publicerat 2010-11-08 Ja, man kan säga EN bra gäng i Göteborg... =) Sitter nu på tåg mot GBG från ett soligt... Läs vidare