Församling för mission

Inspiration till Mission!!
Jag och Andrea är nu hemma i Sverige (Vintrosa) efter en missionsperiod i Ecuador.
inspiration.

Denna text publicerades första gången den 15 maj, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Inspiration till mission

Jag och Andrea är nu hemma i Sverige  (Vintrosa) efter en missionsperiod i Ecuador.
Vi kommer gärna till er församling och medverkar i gudstjänster och samlingar med fokus på missionsinformation/inspiration.

Allra helst vill vi hjälpa (utmana/stödja) församlingar att fundera på hur man kan vara en ”missionell församling”. Att hitta det som är församlingens uppdrag och kallelse så att mission blir ett centrum i församlingen liv och verksamhet. Helt enkelt en längtan efter och fokus på att människor ska finna vägen till Gud.

Hör gärna av er!

Petter Hermansson  petter.hermansson@equmeniakyrkan.se