kyrko24-bakgrund

Kyrkokonferens -24

Utställare

Var med som utställare på World Methodist Conference
och Equmeniakyrkans konferens i sommar!

Bli utställare

Vill din organisation vara med som utställare på
World Methodist Conference och
Equmeniakyrkans kyrkokonferens i sommar?

2024 kommer Equmeniakyrkans kyrkokonferens äga rum i Göteborg den 13-18 augusti. Denna gång blir extra speciell eftersom Equmeniakyrkan samtidigt är värd för World Methodist Conference (WMC). Det kommer bli upp mot 3000 deltagare från hela världen på ett ställe. Equmeniakyrkan kommer att ha förhandlingar som innehåller många viktiga framtidsfrågor, bland annat ett kyrkoledarval. Föreläsningar och seminarier blir gemensamt med WMC med talare från olika delar av världen.

Utställningen och fikastationer kommer att rymmas i hall H på Mässan. Det finns två olika alternativ för monter och priserna är redan satta. Behöver din organisation mer yta än en monterplats går det att beställa fler ytor i mån av tillgång. Beställning av monter görs via mig men därefter kommer Svenska Mässan administrera. De kommer att upprätta en hemsida där beställningar görs samt information finns.

Kostnader för monterplats

Monterpaket 1: 6 kvm, 3×2 m Pris: 7 688  kr (ink moms)
Monterpaket 2: 9 kvm, 3x3m Price: SEK 11.531 (ink moms)

I priset ingår: Monteryta, utställarförsäkring, 1 disk, 2 barstolar, 3 st spotlights, matta, el, monterväggar bak och sidor, skylt med organisationen namn. Det är möjligt att byta ut stolar/bord mot låga. Fika ingår för utställare. Det serveras luncher men inga middagar – dessa beställs separat.

Tillbehör till montern kommer att kunna beställas separat via Svenska Mässan.

Är ni intresserade av att vara utställare? Maila eller ring Rebecka Hellqvist. Se kontaktinformation nedan.

Rebecka Hellqvist

Projektledare konferenser, administration pastorsrekrytering och ledningsstöd

rebecka.hellqvist@equmeniakyrkan.se