Tygkasse

Samfundsmaterial och profilkläder

Nya Musik – samfundsmaterial

Sedan många år tillbaka har Equmeniakyrkan ett samarbete med Nya Musik i Jönköping. Via nyamusik.se hjälper de oss att sälja och skicka ut samfundsmaterial som församlingar och medlemmar kan beställa. Här finns det allt från böcker, broschyrer och flaggor till dopintyg och profilmaterial.

Prevox – profilkläder

Equmeniakyrkan har ett samarbete med en profilklädesleverantör som har ett stort och brett sortiment med profilprodukter för församlingarna. Leverantören heter Prevox Reklam och finns i Jönköping. Prevox har god kännedom om kyrkan och har flera kopplingar till olika samfund. Tillsammans med Prevox har vi tagit fram ett bassortiment med Equmeniakyrkans logotype som går att beställa. Vi har varit nog med materialvalet och hur dessa produkter tillverkas för att göra så liten klimatpåverkan som möjligt.

Prevox har fler än 20 000 artiklar som de kan leverera med eller utan logotype. Vill du beställa med församlingens logotype eller hittar du inte det du söker efter så kontakta Prevox info@prevox.se så hjälper dig att hitta produkter men kan också svara på frågor om tryck, kostnader och leveranser.

Vi har en fått en egen webbshop där du enkelt kan se sortimentet för Equmeniakyrkan.

Lägger du en beställning utanför webbshopen, glöm inte berätta att du tillhör Equmeniakyrkan för att få vår rabatt.